سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه عملکرد سیستم تلفنی ویپ

نحوه عملکرد سیستم تلفنی ویپ به چه صورت است؟ تلفن ویپ چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید کار کردن با سیستم ویپ را یاد بگیرید؟ پس با ما همراه شوید! در این مطلب به نحوه کار کردن سیستم تلفنی ویپ می پردازیم.

نحوه کار یک سرویس ویپ به این صورت است که صدای کاربر را از سیگنال های صوتی تبدیل به داده های دیجیتال می کند و در مرحله بعد همین داده های دیجیتال از طریق اینترنت ارسال می شوند.

اگر کاربر دیگری از یک شماره تلفن معمولی تماس بگیرد، سیگنال قبل از اینکه به آن کاربر برسد، دوباره به سیگنال تلفن تبدیل می شود. نحوه عملکرد سیستم تلفنی ویپ

از جمله قابلیت های آن این است که مسیریابی تماس های ورودی و خروجی را به کمک شبکه های تلفن موجود انجام می دهد. با این حال، برخی از خدمات ویپ تنها از طریق رایانه یا تلفن ویپ در دسترس می باشند.

چرا باید از تلفن ویپ استفاده کنیم؟

دلیل اینکه از تکنولوژی و سیستم ویپ به جای خطوط تلفن های عادی یا همان PSTN می خواهیم استفاده کنیم چیست؟ دلیل های زیاد و بسیاری برای جواب به این سوال است اما با چند دلیل مختصر و مفید میخواهیم خدمت شما توضیح و ارائه دهیم، پس با تکنوکلاینت در ادامه بحث همراه باشید.

اولین دلیل، کاهش هزینه های ارتباطی با voip است، یعنی با از بین بردن هزینه ها و کارهای اضافی برای ارتباط بین شعب و کارمندان به صورت رایگان، با افرادی که سیستم ویپ را در اختیار دارند می توانید داشته باشید.

امکاناتی مانند صندوق های صوتی، پاسخ اتوماتیک به تماس ها، انتظار تماس، منو راهنما و بسیاری از امکانات دیگر که بدون نیاز خرید تجهیزات اضافه با سیستم و همیشه با تکنولوژی ویپ می باشد.

صحبت از تجهیزات شد، با کمک تکنولوژی VOIP به سادگی می توانید بدون خرید تجهیزات اضافه قابلیت هایی مثل منشی تلفنی اوتوماتیک و صندوق صوتی و همچنین با تلفن های آی پی کارکردی شبیه به تلفن های نرمال در اختیار شما خواهد بود. نحوه عملکرد سیستم تلفنی ویپ

ویپ آپشن های زیادی مثل جابه جایی انتقال تماس در صورت در دسترس نبودن، دسترسی به خط شرکت و حتی کیفیت صدای HD و ضبط مکالمات به صورت همزمان، شنود مکالمات به صورت همزمان، انتقال تماس به بیرون از مجموعه، تماس با سراسر جهان، موزیک انتظار، برقراری کنفرانس تصویری، عدم نیاز به خرید گوشی های تلفنی و پرداخت هزینه های اضافی و… را دارد.